Khamis, 14 September 2017

Gaut Pulih Dalam 2 Minggu



Nama: Hadi Bin Awang
Pekerjaan: Sendiri
Tempat: Kampung Gunung Nangka, Pekan Pahang
Masalah: Gaut, dan Sakit Lutut

Beliau mempunyai masalah Gaut 
dan sakit lutut selama 3 tahun..
setelah berkali-kali berulang alik ke klinik 
dan makan ubat juga tidak sembuh.

Selepas mengambil Garam Buluh secara konsisten, 
penyakit yang di alami beliau beransur pulih.

Cara pengambilan garam buluh dengan 
mencampurkan garam ini dalam masakan. 
Dan Garam buat minum 1 hari perlu ambil 2 paket
pagi sebelum sarapan dan malam sebelum tidur.

Ambil garam buluh ini secara konsisten 
dalam masa 2 minggu sudah nampak keberkesanan 
 sekarang beliau sudah okay dan s
embuh kembali seperti biasa normal 
selepas berturut-turut ambil selama sebulan.


8 Produk Garam Buluh

1. Garam Buluh Masak
2. Garam Buluh Minum
3. Min Kaffe (Kopi Tiada Gula tapi ada Garam Buluh)
4. Shake Me (Soya Protein)
5. Ubat Gigi
6. Sabun Mandi Marine Bar
7. Shampoo 
8. Body Wash (sabun cair)

Pengedar Diperlukan untuk seluruh Malaysia.
Info Poduct, Koleksi Testimonial Pengguna,
 Iklan Internet  dan Latihan Percuma disediakan.

Kelas Garam Buluh Ini diadakan setiap minggu,

Sebarang Pertanyaan 
Boleh hubungi:
Haniza - 017-8898 902   Hotline
(FREE SMS/CALL/WHATSAPP )


COD

 MERU, KAPAR,  PUNCAK ALAM, SG. BULOH,  
KLANG,SHAH ALAM, SUBANG, PETALING JAYA,
BANGSAR, AMPANG, SETIAWANGSA,
PUCHONG, SERI KEMBANGAN, PUTRAJAYA

DAN LAIN-LAIN TEMPAT  BOLEH RUNDING.

POSTAGE KE SELURUH MALAYSIA.

PENGEDAR DI PERLUKAN SELURUH MALAYSIA.

HUBUNGI HOTLINE GARAM BULUH

Ahad, 27 Ogos 2017

Video Penerangan 8 Series Garam Buluh


COD

 MERU, KAPAR, KLANG, PUNCAK ALAM,  
SHAH ALAM, SUBANG, PETALING JAYA,
SG. BULOH, DAMANSARA
PUCHONG, SERI KEMBANGAN, PUTRAJAYA

DAN LAIN-LAIN TEMPAT  BOLEH RUNDING.

POSTAGE KE SELURUH MALAYSIA.

PENGEDAR DI PERLUKAN SELURUH MALAYSIA.

HUBUNGI HOTLINE GARAM BULUH




Khamis, 29 Jun 2017

Garam Boleh Merawat Darah Tinggi, Kencing Manis, Buah Pinggang

Video Testimonial Pesakit
Azwira B Abd Aziz
Seremban
43 tahun

Pengidap:-
Kencing Manis
Darah Tingi
Buah Pinggang

kencing manis sejak 10 tahun
buah pinggan dan darah tinggi sejak 2 tahun

dialisis 1 minggu 3 kali

sejak guna Garam Buluh:-
dialisis 1 minggu 2 kali
tahap gula berkurangan
tekanan darah stabil

ubat darah tinggi Doktor berhentikan
sebab tekanan darah sudah normal

Minum Garam Buluh
setengah bungkus pagi
setengah bungkus petang
air 500ml sebab dialisis tak boleh minum banyak

tapi lama kelamaan boleh minum banyak
sebab bila minum Garam Buluh
beliau mula berpeluh
dan kerap buang air kecil

Beliau amalkan Garam Buluh lebih 1 tahun

Garam Buluh Minum dan Garam Buluh Masak

Isteri beliau guna garam buluh masak
untuk garam masakan

Beliau terus amalkan
sebab badan akan sihat dan segar

Beliau sarankan pengidap darah tinggi
untuk mengambil garam buluh
kerana garam buluh dapat mengurangkan tekanan darah
dan juga kadar gula dalam badan

 
garam buluh minum
Garam Buluh Minum
 
garam buluh masak
Garam Buluh Masak

COD

 MERU, KAPAR, KLANG, PUNCAK ALAM,  
SHAH ALAM, SUBANG, PETALING JAYA,
SG. BULOH, DAMANSARA
PUCHONG, SERI KEMBANGAN, PUTRAJAYA

DAN LAIN-LAIN TEMPAT  BOLEH RUNDING.

POSTAGE KE SELURUH MALAYSIA.

PENGEDAR DI PERLUKAN SELURUH MALAYSIA.

HUBUNGI HOTLINE GARAM BULUH

Khamis, 25 Mei 2017

Set Puasa Untuk Tahan Lapar Dan Kekal Bertenaga

Shake Me dan Min Kaffe
Shake Me dan Min Kaffe

NAK MASUK PUASA DAH NI !!!!
MACAM MANA NAK PUASA NI ??
LAA KENAPA? PUASA JE LAH..
.
NANTI LAPAR, GASTRIK, PENAT DAN MIGRAIN..
HMMM...SEMUA ADA..
.
.
Kita nak kongsi sikit kepada awak-awak
yang ada masalah di atas, lagi-lagi
bila masa bulan puasa ni kan.
.
.
Mesti tertanya kan, apa yang dalam gambar tu.
.
itulah Kopi Min Kaffe dan Shake Me.
Mesti tak pernah tahu kan apa kebaikan
dua beradik ni.
.
> Shake Me ini adalah protein boleh jadi penganti
karbohidrat tau,
.
> Bila hakak-hakak puasa tak cepat rasa lapar, perut pun tak pedih.
.
> Ambil Shake Me sekali makan kurma sepanjang hari bertenaga.
.
> Lagi-lagi masa puasa ni ada yang nak jaga badan,
tak perlu nak diet-diet dengan Shake Me pun boleh diet,
BERAT BADAN UOLLS PUN BOLEH TURUN TAU.
.
> Lagi satu gabungan meletoppps dengan Min Kaffe 
minuman yang dapat detox badan kita dengan cepat..
.
> Badan Akan Rasa Ringan, tak mudah letih,
Langsung tak Rasa lesu...
Bertenaga Sepanjang Hari dan 
Ceria setiap Hari uolls..hehehehe
Masa puasa uolls ambil Shake Me ni 
kita yakin sangat mesti akak-akak akan suka.

Shake Me Untuk Gastrik


Shake Me kegemaran saya
Shake Me kegemaran saya

Apa itu Gastrik?

Gastrik antara masalah sangat lazim dan 
secara umumnya ia boleh dibahagikan 
kepada 2 jenis iaitu gastritis 
(keradangan lapisan mukosa yang melapik dinding perut) dan 
ulser perut atau peptik pada lapisan sel yang lebih dalam 
(lebih teruk berbanding gastritis).

Biasanya apabila orang berkata mereka ada masalah gastrik, 
ia merujuk kepada keadaan pertama (gastritis).

Secara semula jadi, sel perut kita menghasilkan asid hidroklorik 
(dengan pH 1 hingga pH 2) yang berfungsi mencerna makanan. 
Asid ini kuat dan jika terkena tangan, kulit akan terkakis. 
Sel perut menghasilkan lapisan mukosa (lapisan pertahanan) 
sebagai pelindung daripada kesan asid hidroklorik.

Pengeluaran asid hidroklorik berlaku apabila 
ada makanan untuk memulakan proses pencernaan dan 
gastrik berlaku apabila tiada keseimbangan 
antara kuantiti rembesan 
asid hidroklorik (terlalu banyak) 
dengan kekuatan lapisan pertahanan 
(menjadi lemah). 
Jika lapisan pertahanan ini menjadi lemah, 
ulser berlaku kerana asid hidroklorik boleh 
sampai ke sel dan menyebabkan keradangan.

Jika orang mengadu sakit perut ketika lapar, 
ia menandakan asid hidroklorik terlalu 
banyak dalam perut dan 
sebaliknya jika sakit perut selepas makan, 
ia mungkin masalah ulser perut kerana
lapisan mukosa yang sudah lemah.

Tanda Gastrik


Tanda gastrik mudah dikesan kerana ia 
ketidakselesaan pada perut. Antara tandanya ialah :

* Sakit perut (pada bahagian atas perut atau abdomen)
* Rasa senak, berangin atau pedih
* Rasa tidak selesa
* Kembung, sendawa berulang kali dan kerap kentut selepas makan
* Rasa mual (loya) dan muntah
* Hilang selera makan
* Berat badan turun (pada peringkat teruk)

Jika sampai peringkat teruk, ulser perut menyebabkan pendarahan dan ia boleh 
dilihat dalam 2 bentuk iaitu :

* Najis menjadi hitam seperti tar
* Muntah mengandungi darah atau berwarna gelap seperti kopi

Shake Me sesuai pada mereka yang ada masalah 
Gastrik dan juga baik pada mereka yang
ingin menurunkan berat badan...

Lagi-lagi pada bulan puasa ini lagi mudah 
nak turun berat badan kerana tak dapat makan
apa kata ambil sekali dengan shake me ini
tak perlu buat apa-apa cuma minum je
berat badan boleh turun dengan sihat.

Kalau dah bulan puasa macam mana nak exercise kan?

Tak perlu pun nak exercise pada 
bulan puasa nanti tak larat rasa dahaga semua ada.
hahahah..

Garam Buluh Boleh Buang Asid


Garam Buluh Untuk Buang Asid
Garam Buluh Untuk Buang Asid

Tanda Badan Banyak Asid

Tanda Badan Banyak Asid Tapi Sering kali Diabaikan!
Ramai rakyat Malaysia sudah mempunyai 
kesedaran terhadap kesihatan masing-masing. 

Mengambil inisiatif sendiri dengan 
berkunjung ke klinik terdekat untuk membuat 
pemeriksaan kesihatan, termasuk ujian darah. 

Yang paling muda datang remaja berusia 16 tahun. 
Kalau begitu mudah dan sihat walafiat, 
ujian darah ini mungkin hanya pembaziran.

Kebanyakan simptom yang biasa dirasai setiap hari :
 seperti penat, rasa lemah, rasa demam hakikatnya suhu badan normal, 
pening dan sebagainya adalah tanda badan kita berasid. 
Ini bermaksud terdapat banyak toksin dalam badan 
yang menghalang fungsi badan yang normal.

Kali ni saya nak berkongsi tanda-tanda apabila badan anda berasid. 
Masalah ini jika tidak diatasi dengan segera akan 
membawa kepada penyakit yang lebih besar, 
termasuk yang paling ditakuti, iaitu kanser.

Badan berasid boleh dibahagikan kepada 3 peringkat.


Peringkat awal : sedikit berasid
Antara tanda-tanda asid terbentuk dalam badan anda ialah 
sering pening atau sakit kepala, lendir dalam dada 
dan sering batuk-batuk, sakit sendi, 
tangan & kaki menjadi sejuk tanpa sebab, 
sering pedih ulu hati, kehendak terhadap seks menurun, 
sakit otot, lesu, jerawat, sembelit, sakit kepala, sindrom pra-haid, 
sering panik atau gemuruh dan kencing berbau keras.

Mungkin pada tahap ini anda rasa ini masalah biasa mungkin 
sebab ramai yang ambil lewa saja masalah diatas. 
Sekiranya tiada tindakan diambil untuk
 meneutralkan asid berlebihan ini, 
asid akan terus berkumpul dalam badan dan 
anda akan masuk ke peringkat kedua.

Peringkat kedua : lebih serius dan memberi kesan kepada kesihatan.
Badan menjadi bengkak, gegata, mati pucuk, 
migrain, ekzema, endometriosis, 
psoriasis, tekanan perasaan, insomnia, bronkitis, sinusitis, asma, alergi, 
jangkitan kulat, virus dan bakteria.

Sekiranya tiada tindakan juga diambil, atau hanya simptom dirawat, 
maka badan akan masuk ke peringkat terakhir badna berasid.

Peringkat akhir : Peringkat yang lebih teruk
Mungkin anda boleh mendapat kanser, skizophrenia, 
SLE, arthritis, TB, multiple sclerosis.

Pada peringkat ini, anda mungkin sudah mendapat rawatan 
yang sesuai untuk menyembuh atau mengawal penyakit anda.

Makanan punca badan berasid.
Terdapat hadis Rasulullah “Perut manusia itu tempat segala penyakit, 
manakala pencegahan itu pokok segala pengubatan 
(Hadis riwayat Al-Darimi). 
Jadi, tak hairanlah jika makanan yang menjadi punca badan berasid.
Kalau tidak mahu di serang penyakit jagalah
pemakanan.

Min Kaffe Minuman Berkhasiat

Artis Pun Minum Min Kaffe
Artis Pun Minum Min Kaffe

Min Kaffe Minuman Kesihatan
Min Kaffe Minuman Kesihatan

Min Kaffe menggunakan kopi Robusta
yang mempunyai rasa seperti coklat
dan dalam min kaffe ada bahan utama
yang sangat elok untuk badan
ia juga adalah salah satu pemakanan sunnah
iaitu garam buluh.

Testimoni Min kaffe


Min Kaffe Rasa Kenyang
Min Kaffe Rasa Kenyang

Min Kaffe Tahan lapar
Min Kaffe Tahan lapar

Gastrik Sembuh Dengan Min Kaffe
Gastrik Sembuh Dengan Min Kaffe

Badan segar tanpa rasa mengantuk
Badan segar tanpa rasa mengantuk

Bertenaga dan Tahan lapar
Bertenaga dan Tahan lapar

Testimoni Shake Me


Shake Me baik untuk perut.
Protein pengganti karbohidrat yang baik
lazat, enak dan sedap
baik bagi mereka yang ada gastrik
yang nak diet 
intin turunkan berat badan.

Bahan Utama :

- Garam Buluh
- Ektrak Soya 
- L Carnitine 
(Ejen pembakar lemak)


Tahan Lapar Dan Turun Berat Badan
Tahan Lapar Dan Turun Berat Badan

Kelebihan Shake Me
Kelebihan Shake Me

Nak tahu kenapa?
.
Kena lah rasa baru uollls tahu apa kita cakap ni betul ke tak . .
.
Untuk Dapatkan "Min Kaffe" & "Shake Me"...

Call sekarang jangan tunggu lagi
nak puasa ni..

Tak ada lagi masalah 

> Gastrik
> Migrain
> Sakit Perut
> Cepat Lapar

Sekarang pelbagai ada
jangan jadikan itu sebagai alasan ..


COD

 MERU, KAPAR, KLANG, PUNCAK ALAM,  
SHAH ALAM, SUBANG, PETALING JAYA,
SG. BULOH, DAMANSARA
PUCHONG, SERI KEMBANGAN, PUTRAJAYA

DAN LAIN-LAIN TEMPAT  BOLEH RUNDING.

POSTAGE KE SELURUH MALAYSIA.

PENGEDAR DI PERLUKAN SELURUH MALAYSIA.

HUBUNGI HOTLINE GARAM BULUH




Jumaat, 19 Mei 2017

Tiada Lagi Sakit Kepala Dan Sakit Urat, Serta Lenguh Badan Hilang

Sakit Kepala dan Sakit Urat Tiada Lagi
Sakit Kepala dan Sakit Urat Tiada Lagi


Sakit kepala dah hilang
Badan dahulunya Sakit-sakit
sakit urat pun dah pulih
lenguh badan dah kurang.

Dulunya kena makan ubat
sekarang ubat pun dah kurang makan
cuma minum min kaffe je.



Kelebihan Garam Buluh :-


1- Kencing Manis
2- Darah Tinggi
3- Gastrik
4- Migrain
5- Sembelit
6- Buasir
7- Kolestrol
8- Berat Badan
9- Obesiti
Kelebihan Garam Buluh Merawat.

COD

 MERU, KAPAR, KLANG, PUNCAK ALAM,  
SHAH ALAM, SUBANG, PETALING JAYA,
SG. BULOH, DAMANSARA
PUCHONG, SERI KEMBANGAN, PUTRAJAYA

DAN LAIN-LAIN TEMPAT  BOLEH RUNDING.

POSTAGE KE SELURUH MALAYSIA.

PENGEDAR DI PERLUKAN SELURUH MALAYSIA.

HUBUNGI HOTLINE GARAM BULUH




Khamis, 18 Mei 2017

Min Kaffe Rasa Kenyang, Diabetes Pun Turun

Diabetes Turun Dengan Min Kaffe
Diabetes Turun Dengan Min Kaffe

Min Kaffe
Feedback dari seorang lagi pelanggan
mak beliau minum air kopi Min Kaffe ni
Malam minum Min Kaffe
pagi terus buat pemeriksaan gula
Gula boleh turun dengan min kaffe.

Selain gula boleh turun,
perut pun rasa kenyang.

Macam mana boleh kenyang?

Sebab min kaffe satu-satunya
kopi ada garam buluh
dari pantai barat korea yang tidak tercemar.

Kelebihan Garam Buluh :-

1- Kencing Manis
2- Darah Tinggi
3- Gastrik
4- Migrain
5- Sembelit
6- Buasir
7- Kolestrol
8- Berat Badan
9- Obesiti
Kelebihan Garam Buluh


COD

 MERU, KAPAR, KLANG, PUNCAK ALAM,  
SHAH ALAM, SUBANG, PETALING JAYA,
SG. BULOH, DAMANSARA
PUCHONG, SERI KEMBANGAN, PUTRAJAYA

DAN LAIN-LAIN TEMPAT  BOLEH RUNDING.

POSTAGE KE SELURUH MALAYSIA.

PENGEDAR DI PERLUKAN SELURUH MALAYSIA.

HUBUNGI HOTLINE GARAM BULUH

Rabu, 17 Mei 2017

Migrain Dan Gastrik Sembuh Dengan Kopi Min Kaffe

Migrain Dan Gastrik Sembuh
Migrain Dan Gastrik Sembuh
Dengan 2 paket kopi Min kaffe
Gastrik dan Migrain Hilang
pada jam 8 malam sakit kepala
yang amat sangat sampai
rasa macam nak pecah kepala.

Dengan loya rasa nak muntah,
lepas makan malam memang muntah
habis keluar, muntah sampai ada rasa masam.

Terus isterinya bagi minum kopi Min Kaffe ni
barulah boleh tidur
pada jam 2 pagi terjaga 
minum lagi sepaket min kaffe baru kurang migrain.

Gastrik dan migrain memang susah
kalau sudah bergabung
sakit teramat sangat,
tapi sekarang tiada lagi masalah ini.

Pada mereka yang ada Gastrik 
boleh cuba shake me juga
soya protein memang kenyang 
dan elok pada mereka yang ada gastrik.

Kelebihan Garam Buluh :-

1- Kencing Manis
2- Darah Tinggi
3- Gastrik
4- Migrain
5- Sembelit
6- Buasir
7- Kolestrol
8- Berat Badan
9- Obesiti




COD 

 MERU, KAPAR, KLANG, PUNCAK ALAM,  
SHAH ALAM, SUBANG, PETALING JAYA,
SG. BULOH, DAMANSARA
PUCHONG, SERI KEMBANGAN, PUTRAJAYA

DAN LAIN-LAIN TEMPAT  BOLEH RUNDING.

POSTAGE KE SELURUH MALAYSIA.

PENGEDAR DI PERLUKAN SELURUH MALAYSIA.

HUBUNGI HOTLINE GARAM BULUH

Selasa, 16 Mei 2017

Min Kaffe Tiada Gastrik Lagi, Sakit Pinggang Pun Hilang

Min Kaffe Tahan Lapar,Tiada Gastrik Lagi
Min Kaffe Tahan Lapar,Tiada Gastrik Lagi

Baru minum 1 paket dah rasa kesan
katanya bagus minum min kaffe ni
Memang betul-betul tahan lapar seharian
Gastrik juga tak datang.

Pada mereka yang mempunyai
Gastrik semestinya tidak boleh
minum kopi, teh saja boleh minum
tapi dengan minum Min Kaffe tiada
masalah gastrik lagi.
Selain gastrik sakit pinggang
kawan dia juga hilang.
kesan yang cepat dalam
masa seminggu saja 
mereka sudah dapat kesan.

Min Kaffe kopi ade Garam Buluh
Garam buluh yang bersifat alkali
kopi yang kurang asid
garam buluh garam yang terbaik.


COD

 MERU, KAPAR, KLANG, PUNCAK ALAM,  
SHAH ALAM, SUBANG, PETALING JAYA,
SG. BULOH, DAMANSARA
PUCHONG, SERI KEMBANGAN, PUTRAJAYA

DAN LAIN-LAIN TEMPAT  BOLEH RUNDING.

POSTAGE KE SELURUH MALAYSIA.

PENGEDAR DI PERLUKAN SELURUH MALAYSIA.

HUBUNGI HOTLINE GARAM BULUH




Isnin, 15 Mei 2017

Set Garam Buluh Untuk Kencing Manis Dan Darah Tinggi

Set Kencing Manis
Set Kencing Manis

Lepas kenal Garam Buluh
terus jatuh hati dengan
garam buluh
sekarang bila masak di rumah pun
dah tidak menggunakan
garam putih di pasaran
tapi sebaliknya terus 
gunakan garam buluh sepenuhnya.

Selepas beberapa hari amalkan 
garam buluh, tiba la masa untuk 
buat checkup bacaan kencing manis.
Lebih menyeronokkan bila doktor kata
bacaan kencing manis mak dah turun.

Sebelum ini akan kena suntikan 
sebab kencing manis mak tinggi sangat
tapi sekarang tak dah kena dan 
bacaan darah tinggi mak juga dah stabil.

Sebelum ni kadang kena insulin
kalau tak ambil insulin doktor
risau boleh kena pada
Sekarang dah amalkan garam buluh
semula kembali normal
Alhamdullilah bersyukur sangat
ditemukan dengan garam buluh
yang menjadi sebagai salah satu
usaha rawatan alternatif yang lain
selain dari ambil ubat doktor.



COD

 MERU, KAPAR, KLANG, PUNCAK ALAM,  
SHAH ALAM, SUBANG, PETALING JAYA,
SG. BULOH, DAMANSARA
PUCHONG, SERI KEMBANGAN, PUTRAJAYA

DAN LAIN-LAIN TEMPAT  BOLEH RUNDING.

POSTAGE KE SELURUH MALAYSIA.

PENGEDAR DI PERLUKAN SELURUH MALAYSIA.

HUBUNGI HOTLINE GARAM BULUH




Ahad, 14 Mei 2017

Tekanan Darah Tinggi Stabil Dan Gastrik Sembuh

Tekanan Darah Tinggi Stabil Dan Gastrik Sembuh
Tekanan Darah Tinggi Stabil Dan Gastrik Sembuh
Seorang pelanggan tetap
yang selalu mengamalkan 
Kopi Min kaffe,
antara sebab ambil kopi ini
untuk stabilkan tekanan darah tinggi.

beliau sendiri tidak mengetahui bahawa 
kopi ini baik juga untuk gastrik
kerana sejak beliau mengambil
kopi ini gastrik beliau sudah 
tidak lagi rasa pedih pada perut.

Kegunaan lain :-

- Kencing manis
- Darah Tinggi
- Gastrik
- Migrain
- Kolestrol
- Lesu Badan
- Sembelit
- Buasir



COD

 MERU, KAPAR, KLANG, PUNCAK ALAM,  
SHAH ALAM, SUBANG, PETALING JAYA,
SG. BULOH, DAMANSARA
PUCHONG, SERI KEMBANGAN, PUTRAJAYA

DAN LAIN-LAIN TEMPAT  BOLEH RUNDING.

POSTAGE KE SELURUH MALAYSIA.

PENGEDAR DI PERLUKAN SELURUH MALAYSIA.

HUBUNGI HOTLINE GARAM BULUH




Catatan Popular